Nasza relacja z See Bloggers

10 rzeczy, które odmienią wnętrze Twojego mieszkania

Czy warto jechać do Chorwacji? Dubrovnik

Najpiękniejsze suknie ślubne na sezon 2017

Motyw przewodni ślubu i wesela - jak wybrać

Zakupy na Malcie

50 rzeczy, które warto wiedzieć wybierając się na Maltę i Gozo

Jak zamrażać owoce i warzywa - test zamrażarki

Dlaczego zazdroszczę Francuzom Wieży Eiffla

Mix miesiąca - czerwiec 2016

Bośnia i Hercegowina - ciekawe miejsca - Wodospady Kravica

5 minut przed See Bloggers 2016 !

Fashionable

Przeglądając kiedyś jeszcze przed eventem stronę See Bloggers, zobaczyłam nasze zdjęcie i przypadkowo kliknęłam "O mnie". Przeczytałam jakbym czytała o kimś obcych ludziach, a po sekundzie dotarło do mnie, że to przecież o nas. 5 lat temu nigdy bym w to nie uwierzyła, uśmiechnęłabym się z wielkim niedowierzaniem, gdyby ktoś powiedział mi, że jeszcze tak wiele przede mną, tak niesamowitych rzeczy. Jak to ja, my? Przecież "udaje się" tylko córkom prezydentów, dzieciom celebrytów, czy ludziom którzy mają na koncie przynajmniej grube tysiące. A ja co? Zwykła, nieco nieśmiała studentka z normalnego domu, z czwórką rodzeństwa i fajowymi rodzicami, i jedynie głową pełną pomysłów. No i Kuba, który też nagle pojawił się w moim życiu i zaledwie kilka miesięcy zajęło mu zaobrączkowanie mnie. Wystarczyło. Tak jak na początek wystarczyło 97 zł za opłacenie domeny. I powstał blog, Resztę tej historii i nasz rozwój mogliście śledzić przez prawie już 5 lat prowadzenia bloga. Pokonywaliśmy kolejne schody, zmienialiśmy myślenie, zmienialiśmy stronę, poznaliśmy wielu fantastycznych ludzi, czasem się zawiedliśmy, ale to wszystko nazywamy bezcennym doświadczeniem.  Później poznaliśmy przewspaniałych Basię, Marka i Piotra Piasków, którzy zaprosili nas do współpracy przy See Bloggers. Zaufali naszemu doświadczeniu i pozwolili nam na bardzo dużą kreatywność: stworzyliśmy od nowa całą koncepcję eventu, zaprosiliśmy znakomitych prelegentów i wszyscy wspólnie pracowaliśmy wiele miesięcy nad trzecią edycją wydarzenia w 2015 roku. Uczyliśmy się i stworzyliśmy coś z czego naprawdę jesteśmy dumni, pokornie podchodząc do wszystkich spraw około eventowych i Waszych opinii. See Bloggers 2016 to owoc pracy bardzo wielu ludzi, choć bardzo szczególnie dziękuję Kubie, za ogromny trud jaki wkłada w to wydarzenie (nie uwierzylibyście ile nieprzespanych nocy za nami!). Dlatego właśnie teraz przed eventem apeluję do tych, którzy się pojawią, a być może czytają naszego bloga ( a wiem, że tacy są!:) ), korzystajcie z tego co dla Was przygotowaliśmy i cieszcie się weekendem w Gdyni, bo to co mamy dla Was, to nie tylko 2 pełne dni merytorycznych wykładów, nie tylko panele, warsztaty i aktywności, ale ogrom czasu jaki poświęciliśmy w ciągu całego roku, żebyśmy mogli się tak liczebną ekipą spotkać. Jeśli macie jakieś wątpliwości, pytania - śmiało podchodźcie do nas na evencie. Też po to tam jesteśmy, to jest czas spotkań z nami, czy z prelegentami, którzy dla wielu z Was są autorytetami - na pewno każdy znajdzie tam kogoś takiego. Liczymy na Wasze pozytywne wibracje. Pamiętajcie, że spotka się prawie 1000 osób, a to oznacza, że i my musieliśmy ponieść wiele kompromisów, żebyście mogli czuć się w Gdyni świetnie i być zadowoleni.. Prosimy także Was o wyrozumiałość. Z naszej strony zrobiliśmy wszystko, żeby See Bloggers 2016 było jednym z najlepszych eventów na jakich byliście i mamy nadzieję, że tak właśnie będzie. Już nie możemy się doczekać! Zabierzcie dobry humor i przybywajcie. Do zobaczenia!:)  No i nowość! Zainteresowane osoby, które nie będą obecne na wydarzeniu, mogą oglądać nas na żywo - zorganizowaliśmy streaming ze sceny głównej!  Znajdziecie go TUTAJ. A wczoraj na portalu Onet pojawił się wywiad z nami <3 O blogowaniu, wygranej w konkursie Blog Roku i oczywiście See Bloggers <3 zapraszam TUTAJ. Trzymajcie kciuki!!!!!!!!! Ubiegłoroczny wywiad z Jessicą Mercedes:) w tym roku też mam swój punkt programu:) Ona: To już jutro <3 a właściwie dziś już gościmy naszych prelegentów <3 On: Trzymajcie kciuki :))     The post 5 minut przed See Bloggers 2016 ! appeared first on Fashionable - Blog Lifestylowy | Blog modowy | Blog podróżniczy I Blog Anny i Jakuba Zając I Ania Zając I Jakub Zając.

Klik i życie staje się prostsze - sprawdź jak technologia odmieniła nasze życie

Pamiątki z podróży - zachowaj piękne wspomnienia

Fashionable

Kilka kroków do naturalnego piękna!

Styl boho - jak go nosić

Moja stylizacja - gadżety kobiety - konkurs Brita

Fashionable

Aktywne lato i dobre nawyki - czyli jak zacząć pić wodę

Moja stylizacja - bluzka z odkrytymi ramionami

Moja stylizacja - bluzka z odkrytymi ramionami "hiszpanka"

POMYSŁ NA PYSZNE ŚNIADANIE LUB DESER - NAJLEPSZE KRUCHE ROGALIKI Z DŻEMEM TRUSKAWKOWYM

Moja stylizacja Triest - czarna spódnica i biały top

Atrakcyjne miejsca w Chorwacji - Dubrovnik

Jak się ubrać na wesele - stylizacje dla niej i dla niego

Moje zakupy z Chorwacji i Wenecji, czyli pamiątki z podróży

Najlepszy prezent dla mężczyzny - bilety na mecz!

Motyw ślubny - ślub i wesele w stylu nowoczesnym - propozycja stylizacji dla panny młodej

Wyjazd do Chorwacji - malownicza Makarska

Dziś kolejna odsłona naszej podróży do Chorwacji. Nasz wyjazd był dość złożony i nie ograniczał się do przebywania w jednej miejscowości. Odwiedziliśmy sporo miejsc - na tyle wiele, że zdążyliśmy zostawić w Chorwacji, czy Bośni i Hercegowinie kawałeczek podróżniczego serca. Pierwszym miejscem, do którego pojechaliśmy z naszej bardzo przyjemnej noclegowej bazy, była słynna Makarska. Trudno się dziwić, że jest tak popularna, bo widoki roztaczające się wokół miasta są niesamowite. Za ogromną zaletę uważam fakt, że często podróżujemy poza sezonem, ponieważ unikamy dzięki temu tłumu turystów i spokojnie możemy cieszyć się choćby błogim spacerowaniem. Pierwszy post z Chorwacji - o tym jak zorganizowaliśmy taką podróż samochodem znajdziecie TUTAJ. Makarska to miasto położone w południowo-wschodniej części Chorwacji, w regionie Dalmacja, mniej więcej 140 kilometrów od Dubrovnika. Jest to bardzo malownicza miejscowość, podobno jedna z bardziej rozrywkowych w regionie. Ma do zaoferowania przede wszystkim niezwykły klimat miasta - możemy zafundować sobie przyjemny spacer klimatycznymi uliczkami lub jednym z dwóch nadmorskich bulwarów, które są otoczone palmami i licznymi kawiarniami czy restauracjami. W Makarskiej znajduje się port jachtowy i kamienista plaża. Możemy też odwiedzić zabytkowe kościoły, w tym franciszkański klasztor z XV wieku, a przy nim galerię, która zawiera obszerny zbiór morskich muszli. W mieście znajduje się także Muzeum Miejskie. Zapraszam Was na spacer po Makarskiej!:) Kto z Was był? Jak Wam się podobało? Póki co gorąco zapraszam Was też na wpis z cudownego miejsca w Bośni i Hercegowinie, które udało nam się odwiedzić TUTAJ. Jak już chyba wspominałam, ten wyjazd dzieliliśmy z parą naszych wieloletnich przyjaciół. W Chorwacji znajdziemy jeszcze powojenne zniszczenia. Poza pięknymi uliczkami, znajdziemy też niestety takie bloki. Chorwacja choć piękna, to widać, że miejscami zniszczona, czy biedna. Ona: To był miły dzień! On: I kolejne ciekawe miejsce, które odhaczyliśmy z naszej długiej listy;) Ona: Mam nadzieję, że uda nam się jeszcze wrócić do Chorwacji. Chętnie w to samo miejsce, bo bardzo mi się podobało! The post Wyjazd do Chorwacji - malownicza Makarska appeared first on Fashionable - Blog Lifestylowy | Blog modowy | Blog podróżniczy I Blog Anny i Jakuba Zając I Ania Zając I Jakub Zając.

Jak wybrać mieszkanie - Mój dom, moje ukochane miejsce

Fashionable

Ślubna stylizacja w stylu romantycznym i delikatna kobieca biżuteria