Balmain Pre-Fall 2015

Passion 4 Fashion

Balmain Pre-Fall 2015

Mobile....

Passion 4 Fashion

Mobile....

Mobile mix...

Passion 4 Fashion

Mobile mix...

Me...my fav place to be...

Passion 4 Fashion

Me...my fav place to be...

Ralph Lauren Pre-Fall 2015

Passion 4 Fashion

Ralph Lauren Pre-Fall 2015

''Biała Trufla''

Passion 4 Fashion

''Biała Trufla''

Melissa Odabash s/s 2015

Passion 4 Fashion

Melissa Odabash s/s 2015

Mally&Co. LOOKBOOK

Passion 4 Fashion

Mally&Co. LOOKBOOK

Kożuchy ....

Passion 4 Fashion

Kożuchy ....

Trendy s/s 2015 part 2

Passion 4 Fashion

Trendy s/s 2015 part 2

Wracamy do trendów na wiosnę/lato 2015...Gorączka sobotniej nocy  przełożyła się także na światowe wybiegi. Począwszy od błyszczących leopardzich printów u Heide Slimane po ultra krótkie mini z metalicznej satyny i jedwabiu u Isabel Marant. Wszystko idealnie dopasowane i szalenie sexy! wciąż pozostajemy w klimacie lat 70-tych.Jesteśmy w okresie karnawału więc idealnym pomysłem na nasze imprezowe stylizacje są cekiny i błyszczące tkaniny retro.Pióra i frędzle w głębokich mrocznych barwach zwisają delikatnie u Balenciagi, Fendi czy domu mody Proenza Schouler. To jeden z wiodących trendów na przyszły sezon i warto zaopatrzyć się choćby w małą torebkę obszytą frędzlami! Przełamane boho na czysty, zwariowany rock to coś co uwielbiam! Pióra czy frędzle dodają sylwetkom dynamiki, sprawiają że moda żyje między nami...Kochały je kobiety w latach 20-tych właśnie za pozytywną energię, którą dodawały kreacjom a era 'flower-power' uczyniła z nich swój motyw przewodni ubioru. Do tego koniecznie okulary typu oversize! będą królowały wśród akcesoriów na wiosnę/lato 2015.http://magdabutrym.comKolejna pozycja na naszej liście najbardziej pożądanych trendów wiosna/lato 2015 to androgeniczne sylwetki. Minęło już wiele lat odkąd kobiety podbiły męską garderobę, dlatego i w tym sezonie projektanci z chęcią pokusili się przywrócić kodeks mody męskiej;-)w lżejszej, uwodzicielskiej odsłonie  przełamany seksownymi wycięciami. Idealnie zarysował go mistrz Anthony Vaccarello! To bardzo kobiecy, ekstremalnie seksowny a momentami grungowy trend. Ukochane w latach 90-tych spódnico-spodnie powracają także w wielkim stylu. Ze względu na wygodę świetnie sprawdzą się w codziennych stylizacjach a także ich lekkość i ciekawa forma okraszona elegancją może zastąpić nam typową spódnicę na  większe wyjście.Margiela ss 2015

Giambattista Valli

Passion 4 Fashion

Giambattista Valli

Ttrendy s/s 2015 part 1

Passion 4 Fashion

Ttrendy s/s 2015 part 1

Czas przyjrzeć się nadchodzącym trendom na sezon wiosna/lato 2015....Szczerze? ...odliczam dni do wiosny i marzę by za oknem pojawiło się słoneczko i ciepły powiew świeżego powietrza. Tym bardziej z miłą chęcią przeszukuję, segreguję i wertuję czasopisma w poszukiwaniu swoich modowych 'must have'! Moda zatacza koła szerokim łukiem, raz większe raz mniejsze ale wszystko wraca w odmienionej,lekko zmodernizowanej wersji - dlatego nie warto pozbywać się rzeczy z poprzednich lat, gdyż może okazać się że ulubiony żakiet sprzed dwóch sezonów może nagle stać się tym  najbardziej pożądanym ! Jeżeli zainwestujemy w dobre rzeczy, nawet te sezonowe możecie być pewne że wyciągniecie je z szafy jeszcze nie raz na przestrzeni kilku lat ;-) Co znaczy dobre sezonowe? To znaczy te, które idealnie komponują się z naszą garderobą i stylem, nie krzyczą danym trendem a jedynie się o niego ocierają. Coś na pograniczu klasyki i aktualnego 'must have'.KhakiOd ponad 40 lat gości na wybiegach mody najlepszych marek świata i za każdym razem powraca z hukiem w wielkim stylu. Obok czerni i bieli na dobre zaistniał w kanonie najbardziej klasycznych i ulubionych kolorów. Zamszowe elementy w kolorze khaki mogłyśmy zaobserwować podczas feministycznego protestu u Chanel,  Marc Jacobs zaproponował zaś sexy, wojskowe sylwetki a Ralph Lauren tradycyjnie wybrał Pożegnanie z Afryką w stylu glamour Safari. W każdej zaprezentowanej odsłonie khaki wygląda znakomicie!Boho  w wydaniu lux ;-) to trend inspirowany kultowym hippie i od dłuższego czasu nie opuszcza listy czołowych trendów sezonów wiosenno-letnich. Pokochałyśmy letnie, zwiewne suknie maxi, koronkowe narzuty, romantyczne topy i frędzle. Uwielbiam też drobne plisy- Chloe jak zwykle wiedzie prym jeżeli chodzi o tego typu drapowania, zaś w tym sezonie szczególnie urzekły mnie kalejdoskopowe materiały w kolekcji Etro! Widać ogromy ukłon w stronę nonszalanckich lat 70-tych ;-)Tu moda wieczorowa zacierała się często z tą codzienną, wielobarwność, etniczne motywy, barwne aplikacje i obfita ilość biżuterii stanowiła nierozerwaną część większośći stylizacji.Kombinezon...Od pilotów do techników, w tym sezonie projektanci czerpią inspirację ze świata przemysłu. Klsyczny 'roboczy' kombinezon stał się niezywkle wyrafinowany i szykowny! Dzięki prostej formie, pięknym detalom w postaci kieszeni czy guzików zdecydowanie wpisuje się na listę moich 'must have'DenimKolejny trend który obowiązuje od zawsze! na dobre bowiem zagrzał sobie miejsce w modzie i co najważniejsze kochamy go wszyscy ;-)W tym sezonie oprócz 'total denim look' na uwagę zasługuje tzw, patchwork - łączymy różne odcienie i faktury tego  materiału. Obowiązkowa pozycja w garderobie to klasyczna jeansowa katana i szmizjerka do kolana zapinana na kultowe, metalowe guziki!Koronki i transparentne tkaninyPodobnie jak romantyczne bohatereki fimowe, dziewczyny w pokazach Valentino, Chloé czy Louis Vuitton wyglądały zjawiskowo otulone w  delikatne tkaniny, które dodawały jednocześnie tajemniczości i subtelności kobiecej sylwetce. W poprzednim sezonie wiosenno-letnim mogłyśmy dostrzec dość intensywnie obecność transparentnych tkanin i koronek. Pojawiały się nie tylko przy wieczorowych propozycjach ale także stanowiły elementy codziennych a nawet sportowych stylizacji. Misterne koronki, transparentne tiule czy jedwabie wspaniale komponują się z kobiecym ciałem, są szalenie seksowne i pozwalają nam poczuć się niebywale wyjątkowo! KimonoPrzedłużane sylwetki podwiązane w pasie- klasyczne japońskie Kimono okazało się inspiracją dla wielu domów mody w tym sezonie. Począwszy od Marni- w kremowej wersji zaakcentowanej  ponadgabarytowym czarnym pasem,  przez delikatne, jedwabne z kwiatowym wzorem inspirowanym  Hokusai u Gucci aż po minimalistyczne, eleganckie czarne sylwetki Celine- z odkrytymi szwami i ciemnoniebieskim pasem. Nawiązania pojawiają się przy koszulach, garniturach, sukienkach i płaszczach. Pozycja 'must have'!

Mobile...

Passion 4 Fashion

Mobile...

Życzenia

Passion 4 Fashion

Życzenia

NOWOŚCI PROSTO Z SHOPBOP....

Passion 4 Fashion

NOWOŚCI PROSTO Z SHOPBOP....

Tea room....

Passion 4 Fashion

Tea room....

Moje świąteczne dekoracje ....b

Passion 4 Fashion

Moje świąteczne dekoracje ....b

Magda Butrym s/s 2015

Passion 4 Fashion

Magda Butrym s/s 2015

Big Event at Shopbop

Passion 4 Fashion

Big Event at Shopbop

Propozycje świątecznych stylizacji ....

Passion 4 Fashion

Propozycje świątecznych stylizacji ....

Louis Vuitton - świąteczne propozycje dla Pań

Passion 4 Fashion

Louis Vuitton - świąteczne propozycje dla Pań

Jak co roku na okres świąteczny firmy przygotowują specjalne katalogi z propozycjami na prezenty. Nie inaczej jest z Louis Vuitton. Poniżej możecie zapoznać się co firma proponuje dopisać do listy życzeń wysyłanych do Świętego Mikołaja.www.louisvuitton.com

Passion4Fashion E-boutique - Nowości

Passion 4 Fashion

Passion4Fashion E-boutique - Nowości

Today's

Passion 4 Fashion

Today's

Christmas gifts for home....

Passion 4 Fashion

Christmas gifts for home....

Bez tytułu

Passion 4 Fashion

Bez tytułu

Céline - part II

Passion 4 Fashion

Céline - part II

Several months ago, Phoebe Philo's name appeared on Time Magazine's list of the world's 100 most influential people. Her fellow designer and friend Stella McCartney described Philo in Time as follows: "One of the few female designers, she celebrates the simple and champions the quality and reality of a woman's wardrobe. When people invest in her work, they have it for life. One of the things we share is the reality that the clothes we design are actually worn".Philo studied fashion at Central Saint Martin's and started working at Chloe in 1997 as Stella McCartney's assistant, subsequently becoming Chloe's creative director. The brand thrived under Philo's leadership, who made Chloe one of the hottest ticket in fashion. Baby-doll dresses, hippie-chic clothes, heavy-heeled wedges and Paddington bags were selling briskly. In 2005, Phoebe Philo was named British Designer of the Year (she received the same award second time in 2010). In 2006, Philo resigned from her job at Chloe. For 3 years, designer stayed away from fashion and in 2008 she was offered a job of creative director at LVMH-owned Celine. 2008 was a challenging moment for any high-end brand, not to mention the one lacking signature and identity. The name Celine did not stand for much anymore, the company did not make money for years. But Philo proved during her tenure at Chloe that she had talent. As a minimalist with a penchant for feminist clothes, she started to develop a new Celine handwriting and very quickly elevated the brand to new sartorial heights. She "accomplished the Herculean feat of turning the river of trend and washing fashion's Augean stables clean of decorative bling" (Vanessa Friedman in FT).Phoebe Philo is obsessed with a beauty of functionality. "A huge part of her work (as it was at Chloe) is fabric development: how individual fabrics perform, what they can do" (Vicki Woods). "The clothes are not tricky and they're never vulgar. If you want to feel right in your clothes and you don't want to show off, or show your wealth, then you wear Celine".Philo has a very clear vision of her aesthetic goals and believes that comfort is the ultimate luxury. She builds her collections around "essentials", several garments that could easily be mixed and matched and worn for many seasons."The idea that quiet fashion now conveys power is ironic given that for years that spot has been defined by bright colors, broad shoulders, wide lapels, cinched waistlines-caricatures of exaggerated severity. Since Philo took over as creative director of Celine six years ago, she has consistently designed collections that have changed the course of fashion, steering women toward a more classic and practical way of dressing. There are many designers who make beautifully constructed clothes of the highest quality, Philo among them. But her specialness lies in synthesizing how women want to dress with how they actually live their lives. And how we want to see ourselves , sophisticated, knowledgeable, not victimized by fashion" (Whitney Vargas in NYT). Kilka miesięcy temu na liście 100 najbardziej wpływowych osób magazynu Time, znalazła się Phoebe Philo. W swojej wypowiedzi na temat Philo, zamieszczonej na łamach magazynu, Stella McCartney zachwyca się m.in. ponadczasowością stworzonych przez Philo ubrań. Philo ukończyła prestiżową uczelnię Central Saint Martin's w Londynie i zaraz po ukończeniu studiów została najpierw asystentką Stelli McCartney w Chloe, a po pewnym czasie (kiedy McCartney odeszła z Chloe, aby skupić się na tworzeniu własnej marki) objęła stanowisko dyrektor kreatywnej wspomnianego domu mody. Dzięki Philo, która odpowiedzialna jest za stworzenie torby Paddington i popularność sukienek typu "baby-doll" oraz koturnów, marka Chloe znacznie zyskała na popularności. Projektantka dwukrotnie (w 2005 i 2010 roku) otrzymała prestiżową nagrodę dla najlepszego brytyjskiego projektanta roku. Chloé Spring/Summer 2005W 2006 roku odeszła z Chloe, aby skupić się na życiu prywatnym. Jednak jej "rozłąka" ze światem mody nie trwała długo. W 2008 roku zaproponowano jej pozycję dyrektor kreatywnej Celine, marki znajdującej się w rękach konsorcjum LVMH. W związku z kryzysem gospodarczym był to trudny okres dla marek luksusowych, zwłaszcza tych, które nie posiadały ustabilizowanej pozycji na rynku. Nazwa Celine znaczyła niewiele, a dom mody od lat nie przynosił zysków. Jednak Philo, pracując dla Chloe, udowodniła, że ma talent i w bardzo krótkim okresie czasu zmieniła postrzeganie marki Celine. Projektantka zwraca ogromną uwagę na funkcjonalność ubrań, jak to okresliła jedna z jej klientek: "ubrania nie są nigdy wulgarne. Kobieta, która chce się czuć komfortowo i nie chce epatować swoim statusem majątkowym, nosi Celine". Philo wychodzi z założenia, że największym luksusem jest komfort. Tworzy swoje kolekcje wokół tzw. "produktów bazowych", ubrań, które można łączyć w różnorodny sposób i które można nosić przez wiele lat.Ewa Bytomska   

B-day day....

Passion 4 Fashion

B-day day....

Today's

Passion 4 Fashion

Today's

New in....

Passion 4 Fashion

New in....

Passion4Fashion E-boutique - nowości

Passion 4 Fashion

Passion4Fashion E-boutique - nowości